Benvolguda sòcia,
Després de gairebé dos anys, la nostra companya Maria Gómez, treballadora i sòcia de la cooperativa, emprèn una nova aventura laboral. En Quim Gutiérrez, actual soci i treballador de la cooperativa, ocuparà el seu lloc. Tanmateix, ara ens cal trobar una persona que ocupi la seva vacant a botiga amb una jornada de 25 hores setmanals, a partir del 2 de gener de 2025.
Paral·lelament, la nostra companya Ruth Chacón, després de 4 anys sent la cara visible de La Feixa, ens ha manifestat la seva voluntat de gaudir d’un any d’excedència voluntària a partir del proper mes de febrer de 2025. Per aquesta raó, la convocatòria que ara obrim, també servirà per fer una borsa de possibles candidates de cara a l’oferta que obrirem al gener.
Volem aprofitar aquest correu per desitjar-los molts èxits en aquesta nova etapa i agrair-los tot l’esforç, dedicació i compromís dedicats a La Feixa al llarg d’aquest temps. Moltes gràcies Maria i Ruth!
Seguint el procediment habitual de la cooperativa, malgrat que aquesta és una convocatòria oberta a tota la ciutadania, volem oferir l’oportunitat a totes les sòcies a presentar les seves candidatures. El fet de ser sòcia de La Feixa comptarà com a mèrit.
CONDICIONS DE L’OFERTA:
- Jornada laboral: 25 hores setmanals
- Sou brut mensual: 1017,06 € (per 25 hores a 12 pagues).
- Categoria laboral: Dependent/a de botiga (grup professional 2)
- Tipus de contracte: contracte indefinit.
- Categoria laboral: Conveni col·lectiu del sector del comerç per a subsectors i empreses sense conveni propi de Catalunya.
- Horari: horari d’obertura de La Feixa (a concretar)
- Incorporació: 2 de gener de 2025
- Ubicació: Plaça de la Muralla 23, local 1, 08301, Mataró.
BREU DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
Cerquem una persona amb experiència en gestió interna de botiga. Entre les responsabilitats que haurà d’assumir s’inclouen: atendre les tasques pròpies de la botiga, vetllar pel bon funcionament del projecte, atendre a les sòcies i als clients amb diligència i professionalitat i desenvolupar les tasques més avall detallades.
TASQUES I FUNCIONS A REALITZAR
- Atenció a caixa i atenció al públic.
- Control d’estocs i magatzem.
- Reposició de productes i etiquetatge.
- Rebre i organitzar comandes.
- Obertura i tancament de caixa.
- Atenció a les sòcies consumidores i a les clientes no sòcies.
- Participar en les diverses activitats que es desenvolupin al supermercat.
- Vetllar pel compliment de les normes higièniques i sanitàries a la botiga.
REQUISITS DE LES CANDIDATES
- Experiència demostrable en gestió interna de botiga i d’estocatge en un comerç.
- Experiència en vendes de cara al públic.
- Domini escrit i parlat del català.
- Coneixements pràctics en eines ofimàtiques. Coneixements en programari Odoo.
- Proactivitat, capacitat organitzativa i bona gestió del temps.
MÈRITS
- Ser sòcia de La Feixa.
- Haver treballat en establiments agroecològics propers a la cultura de La Feixa.
- Participació i/o col·laboració en entitats de l’Economia Social i Solidària i projectes socials.
APTITUDS I HABILITATS
- Capacitat per treballar de forma autònoma, responsable i constant.
- Capacitat de gestió, organització i treball en equip.
- Bones habilitats comunicatives i d’atenció al públic.
- Flexibilitat i capacitat de resolució d’imprevistos.
- Pro-activitat: desenvolupar les tasques de botiga, coordinar-se amb les voluntàries, atendre les necessitats de les sòcies i les clientes, gestionar petites complicacions, etc.
- Comunicació empàtica: seràs, amb les teves companyes, la cara visible d’un projecte col·lectiu que representa a moltes persones..
- Tarannà positiu.
PROCÉS DE SELECCIÓ
- Es realitzarà un mínim d’una entrevista presencial a aquelles candidatures escollides.
- Es deman adjuntar contactes on poder demanar referències del candidat/a.
- Es realitzarà una prova de coneixements ofimàtics bàsics.
DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES : 10/12/2024
ENVIAMENT DE CANDIDATURES (CV i carta de presentació): juridica@lafeixa.cat
Salutacions cordials!
Transformem el consum!