Benvolguda sòcia,
després de 3 anys intensos de treball i dedicació, la nostra companya Rut Ligos, treballadora i sòcia de la cooperativa, emprèn una nova aventura laboral. Volem desitjar-li molts èxits en aquesta nova etapa i agrair-li tot l’esforç i compromís dedicats a La Feixa al llarg d’aquest temps.
Se’ns en va una de les “Rut’s” i ens cal trobar una persona que ocupi el seu lloc. Tant la Ruth Chacón com la Maria Gómez segueixen endavant amb el projecte; així doncs, ens cal trobar una tercera persona a temps parcial, amb una jornada d’entre 20 i 25 hores, a concretar.
Seguint el procediment habitual de la cooperativa, malgrat que aquesta és una convocatòria oberta a tota la ciutadania, volem oferir l’oportunitat a totes les sòcies a presentar les seves candidatures; el fet de ser sòcia de La Feixa comptarà com a mèrit.
Si estàs interessada en l’oferta, pots enviar el teu currículum i carta de presentació a l’adreça juridica@lafeixa.cat.
El període de recepció de candidatures estarà obert fins el proper 15 d’octubre 2023.
Salutacions cordials!
Transformem el consum!
CONDICIONS DE L’OFERTA:
- Jornada laboral: Entre 20 i 25 hores setmanals, a concretar.
- Sou brut mensual: 867,04 € (per 25 hores).
- Categoria laboral: Dependent/a major.
- Tipus de contracte: contracte indefinit.
- Categoria laboral: Grup I conveni del Petit Comerç Alimentació fins 120m2.
- Horari: horari de botiga, a concretar.
- Incorporació: Immediata.
- Ubicació: Plaça de la Muralla 23, local 1, 08301, Mataró.
BREU DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL:
Cerquem una persona amb experiència en gestió interna de botiga. Entre les responsabilitats que haurà d’assumir s’inclouen: atendre les tasques pròpies de la botiga, vetllar pel bon funcionament del projecte, atendre a les sòcies i als clients amb diligència i professionalitat i desenvolupar les tasques més avall detallades.
TASQUES I FUNCIONS A REALITZAR
- Atenció a caixa i atenció al públic.
- Control d’estocs i magatzem.
- Reposició de productes i etiquetatge.
- Rebre i organitzar comandes.
- Obertura i tancament de caixa.
- Atenció a les sòcies consumidores i a les clientes no sòcies.
- Participar en les diverses activitats que es desenvolupin al supermercat.
- Vetllar pel compliment de les normes higièniques i sanitàries a la botiga.
REQUISITS DE LES CANDIDATES
- Experiència demostrable en gestió interna de botiga i d’estocatge en un comerç.
- Experiència en vendes de cara al públic.
- Domini escrit i parlat del català.
- Coneixements pràctics en eines ofimàtiques. Coneixements en programari Odoo.
- Proactivitat, capacitat organitzativa i bona gestió del temps.
MÈRITS
- Ser sòcia de La Feixa.
- Haver treballat en establiments agroecològics propers a la cultura de La Feixa.
- Participació i/o col·laboració en entitats de l’Economia Social i Solidària i projectes socials.
APTITUDS I HABILITATS
- Capacitat per treballar de forma autònoma, responsable i constant.
- Capacitat de gestió, organització i treball en equip.
- Bones habilitats comunicatives i d’atenció al públic.
- Flexibilitat i capacitat de resolució d’imprevistos.
- Pro-activitat: desenvolupar les tasques de botiga, coordinar-se amb les voluntàries, atendre les necessitats de les sòcies i les clientes, gestionar petites complicacions, etc.
- Comunicació empàtica: seràs, amb les teves companyes, la cara visible d’un projecte col·lectiu que representa a moltes persones.
- Respecte: cal tenir respecte per a les persones fins i tot en situacions comunicatives tenses.
- Paciència: les sòcies en són propietàries i per tant la gestió del dia a dia és col·lectiva.
- Tarannà positiu: amb alegria i un somriure tot pot tirar endavant.
PROCÉS DE SELECCIÓ
- Es realitzarà un mínim d’una entrevista presencial a aquelles candidatures escollides.
- Es realitzarà una prova de coneixement d’eines ofimàtiques.
- Es valorarà adjuntar contactes on poder demanar referències del candidat/a.
DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES : 15/10/2023
ENVIAMENT DE CANDIDATURES (CV i carta de presentació): juridica@lafeixa.cat